Moskva planira uvesti novu vrstu javnog prijevoza u gradu – riječnim rutama…

“Mislim da sada više nema sumnje da je Moskvi potreban riječni prijevoz. U mnogim suvremenim gradovima je jako popularan javni prijevoz organiziran na vodi: taxi, brodići, trajekti. Želimo da ovakva vrsta javnog prijevoza radi tijekom cijele godine. Gradske tarife, kartice Trojka, socijalne kartice i beneficije će biti integrirani u sustav gradskog prijevoza i povezan s drugim načinima javnog prijevoza prijevoza”, – napisao je u svom blogu zamjenik gradonačelnika Moskve, šef Odjela za promet glavnog grada, Maxim Liksutov.

Prema izjavi, prva ruta će ići od parka Fili do željezničke postaje Kijevski. “Predviđamo da će ova vrsta javnog prijevoza biti pogodna za više od milijun ljudi – stanovnika i zaposlenika tvrtki. Ruta prolazi kroz četiri gradske četvrti – Khoroshevo-Mnevniki, Filyovsky Park, Presnensky i Dorogomilovo. U tim četvrtima se grade obalna stambena područja i stanovnici tih četvrti su zabrinuti zbog pitanja pristupačnog prijevoza”, – primijetio je Liksutov.

Također je naglasio prednosti riječnog prijevoza. “Zamislite – napuštate kuću znajući da s modernog pristaništa svakih 4-10 minuta kreće udoban riječni “tramvaj” koji će vas za samo 20 minuta odvesti do Cityja i Kutuzovskog prospekta. Ruta će, uz poslovno središte Moskve, poslovne i stambene četvrti, povezivati ​​parkove, a krajnja točka bit će joj prometno čvorište željezničke stanice Kievsky “, piše šef odjela.

Rekao je da će grad također osigurati prikladnu infrastrukturu za riječni prijevoz. “Negdje ćemo približiti stajališta kopnenog prijevoza, svugdje ćemo modernizirati same vezove. Postavit ćemo nadstrešnice, table s voznim redom, automate za karte. Udobnost neće biti inferiorna u odnosu na druge načine prijevoza “, – rekao je zamjenik gradonačelnika za promet.

Kao što je primijetio Liksutov, druga ruta ići će od Novodanilovskog nasipa do Pečatnika. “Jug Moskve također se aktivno gradi. Također ćemo moći povezati obale rijeke Moskve gdje su velike udaljenost između mostova. Kompleks ZIL-a je u izgradnji, zabavni park Dream Island otvoren je prošle godine. Južna riječna luka također će biti ključna stanica – tamo planiramo veliku obnovu, slično onome što smo radili na sjevernoj riječnoj luci”, rekao je.

Liksutov je pozvao Moskovljane da izraze svoje mišljenje o tome kako bi željeli vidjeti buduće brodove za riječni prijevoz. „Zajedno s HSE-om formirali smo tehnički zadatak za buduće proizvođače – utvrdili smo kakvi će biti moskovski riječni tramvaji, njihov kapacitet, brzinu i druge mogućnosti.

Nažalost, projekt je morao biti odgođen zbog pandemije na neodređeno vrijeme , zbog čega i stala izgradnja samih brodova. Ali budući da ima vremena, imao sam ideju – razgovarati s stanovnicima Moskve koja su plovila prikladna za grad, kakav bi mogao biti njihov izgled, tehnologija i drugi detalji “, rekao je zamjenik pročelnika grada.

« Vrati se na prethodnu stranicu