Velik interes za jubilarni 20. UITM 2013

Dvadeseti Ukrajinski International Travel Market (UITM 2013) održat će se od 23.-25. listopada 2013 u Kijevu u International Exhibition Centre. Dva mjeseca prije događanja, turističke zajednice Brazila, Bugarske, Mađarske, Dominikanske Republike, Dubaija, Egipta, Indije, Cipra, Palestine, Poljske, Slovačke, Tajlanda, Turske, Finske, Šri Lanke i drugih zemalja već su rezervirale izložbeni prostor. Emirati i Flydubai zrakoplovi sudjeluju u UITM po prvi put. Talijani, Vijetnam i Maldivi će produljiti sudjelovanje.

Ključno područje na sajmu ove godine je gastro-turizam – putovanja koja kombiniraju muzeje, znamenitosti i arhitekturu s uživanjem u čarima domaće kuhinje. Opcije na zaslonu u UITM 2013 za ljubitelje putovanja i hrane  savršeno se nadopunjuju s redovitom djelatnošću: zimskim turizmom, egzotičnim putovanjima, odmorima i luksuznim turizmom.

Zimska odmarališta će biti predstavljen od strane finskih, turskih, slovačkih i bugarskih turoperatora, a egzotična putovanja predstavit će Brazil, Dominikanska Republika, Indija, Tajland i Šri Lanka. Ukrajina se vidi kao jedan od najperspektivnijih tržišta za Šri Lanku. Naime, Istočna Europa je odgovorna za najveći porast turističkih brojki na tom otoku. Oni koji žele pobjeći od zime u ljeto i zagrijati se na plaži mogu birati hotele i putničke tvrtke u Egiptu, Turskoj, Cipru i Dubaiju. Izleti u Mađarsku, Poljsku, Bugarsku, Indiju i Tursku su među opcijama za off-sezone wellness i opuštanje odmor u toplicama, klinikama ljekovitog blata i prirodnim izvorima.

Većina ukrajinskih izlagača nudi luksuz, zeleni i turizam regija Ukrajine, pri čemu će i općine i komercijalne tvrtke imati aktivnu ulogu na izložbi. Jedan od glavnih problema s kojima se suočavaju ukrajinska odmarališta  je širenje sezone. Kako možete privući turiste između sezona odmora? Za većinu naselja i pansiona na Krimu i Karpatskoj regiji, off-sezona traje skoro cijelu godinu, s izuzetkom Nove godine, desetak dana svibanjskog odmora i razdoblja ljetnog odmora. Usluga smještaja u Ukrajini ima potrebnu infrastrukturu, stručno osoblje, a najvažnija je spremnost na spuštanje cijena. No, ukrajinska poslovna zajednica i dalje stereotipno vjeruje da su praznici u Ukrajini prilika za ponuditi visoke cijene i nisku kvalitetu. Kao rezultat toga, oni vole organizirati svoje poslovne događaje inozemstvu.

Radionica „Kreirajte svoj događaj“ osmišljena je kako bi se razbio taj stereotip. Izlagači s drugih događanja koje organizira Premier Expo – veliki proizvođači automobila, građevinskih tvrtki, medicinske i kozmetičke tvrtke, trgovci i mnogi drugi – bit će pozvani za susret menadžera hotela, putničkih agencija i organizatora događanja. Radionica će se odvijati u poslovnom kafiću, a udobna radna atmosfera će biti idealna za predstavljanje mogućnosti organizacije skupova, motivirajućih putovanja i korporativnih događanja koji kombiniraju posao i odmor.

Medicinski turizam je područje s rastom popularnosti u posljednjih nekoliko godina, a to se ogleda u novoj izložbi Medicinski turizam Kijeva, koja će također biti održana u listopadu uz UITM 2013 and Public Health 2013, namijenjena putnicima i medicinskim stručnjacima.

UITM 2013 održava se u organizaciji ITE Group i Premier Expo. Valja napomenuti da su na prošlogodišnjem UITM 2012 na 4800 četvornih metara sudjelovale 44 zemlje, organizirano je preko 70 programa, a izložbu je posjetilo više od 13 800 posjetitelja.

« Vrati se na prethodnu stranicu