Sharjah je preuzeo istaknuto mjesto u ZND-Ruski turističkih tržišta

Sharjah je sam zaradio istaknutu poziciju i uporan je u zadržavanju pozicije na velikom turističkom tržištu i tržištu putovanja Rusije i ZND –a (Zajednica Neovisnih Država), rekao HE Mohamed Ali Al Noman, predsjednik Sharjah Commerce and Tourism Development Authority. Izjavio je to nakon spektakularnog otvorenja četverodnevnog događanja „Leisure Moscow 2013“, koje se održava od 17. do 20. rujna u ruskom glavnom gradu. Sharjah izaslanstvo na čelu s SCTDA sudjeluje u high-profile umrežavanju događaja u industriji slobodnog turizma na izložbi Expo Crocus Centra 13. godinu zaredom. Taj summit već 19 godina privlači highflyerse i pokretače na tržištu tzv. dokolice i turizma, investitore i tržišne lidere koji predstavljaju više od 70 međunarodnih destinacija.

Ukazujući na masivni porast turističkog priljeva od ruskih i ZND zemalja za Sharjah u posljednjih nekoliko godina, SCTDA predsjednik je rekao da emirat smatra regiju jednim od svojih ključnih turističkih tržišta i želi dodatno proširiti svoj udio turista. Sharjah je posjetilo 220.662 ruskih turista u prvoj polovici godine, a Rusi su na vrhu popisa međunarodnih turista u Sharjahu, te čine 23 posto od ukupnog broja. l Noman je rekao da je jedan od razloga Sharjahov vodeći zračni prijevoznik Air Arabia, koji kontinuirano širi svoju mrežu u Rusiji i CIS regiji.

Sharjah izaslanstvo na čelu s SCTDA uključuje predstavnike emiratskog turističkog i ugostiteljskog sektora, uključujući SharjahInternationalAirport, Air Arabije, Al Khalidiya turizam, Hotel Golden Tulip Sharjah, Sharjah National Hotels Group, Hotel Ramada Sharjah, Coral Beach Resort, Al Seef Beach Resort i Sharjah National Travel and Tourism Agency.

Al Noman je rekao da pridaju veliku važnost događaju, jer nudi važnu platformu za okupljanje ključnih igrače iz Rusije i ZND tržišta te globalnog turizma i zabavne industrije. Oko 19 milijuna turista godišnje putuje u inozemstvo, stoga je rusko i tržište ZND-a vrlo važno za Sharjah, naglasio je.

Al Noman se nada da će uspješna promocija na sajmu „Leisure Moscow“ pridonijeti sljedećoj turističkoj sezone, koje se podudara s nizom Sharjahovih uglednih festivala, Sharjah Water festival, Sharjah Light Festival Sharjah, Sharjah Međunarodni sajam knjiga i druge kulturne, zabavne događaje za sve  dobne skupine.

Sharjahov paviljon od 108 četvornih metara na izložbi koja predstavlja tradiciju i suvremenost Sharjaha i baštine, kulture i tradicije Emirata polučivši veliki interes među posjetiteljima koji su dobili informacije i literaturu na ruskom i engleskom jeziku.

Za pitanja o vizama za Rusiju, putovanjima u Rusiju, organizaciji raznih seminara, sajmova i sl. u Rusiji možete se obratiti agenciji Atlantis Travel.

« Vrati se na prethodnu stranicu