Ruski dijamanti i restorani će okušati sreću u SAD-u i Kini

Neki od najvećih ruskih trgovaca će se okušati na inozemnim tržištima. Ruski najveći proizvođač dijamanata ALROSA, sportske opreme Sportmaster i popularni sushi restoran „Two Sticks“ će testirati svoje proizvode u Pekingu, Londonu i New Yorku.

Ruski dijamantni rudarski magnat ALROSA želi nastaviti svoju međunarodnu kampanju u maloprodaji i blizu je potpisivanja trogodišnjeg ugovora sa Signet Jewelers Ltd,  najvećim prodavateljem zaručničkog i vjenčanog prstenja na malo u SAD-u i Velikoj Britaniji. Londonska podružnica će kupiti ALROSA dijamante u vrijednosti 80 milijuna dolara. U SAD-u, će se dijamanti prodavati u Kay i Jared zlatarnicama, a u Velikoj Britaniji u H. Samuel, Ernest Jones, i Leslie Davis poslovnicama. Američko maloprodajno tržište dijamanata u svjetskoj prodaji participira s 40 posto.

ALROSA trenutno distribuira svoje dijamante u tvrtkame kao što su Tiffany & Co, te širi tržište, prije očekivane privatizacije u listopadu, u kojoj ruska vlada planira prodati 14 posto društva, u vrijednosti između $ 14-15 milijarde.

ALROSA je nedavno pokrenula projekte u Angoli, Bocvani, i Namibiji, ali uglavnom djeluje iz ruske regije Yakutsk. ALROSA u svjetskoj proizvodnji dijamanata participira s 25 posto, te čini 97 posto proizvodnje dijamanata u Rusiji.

Kada je riječ o sportskoj opremi, najveći ruski trgovac sportske opreme Sportmaster, navodno će proširiti prodaju na sjevernu Kinu početkom svibnja 2014.

Marke će biti posebno prilagođene kineskom tržištu, a uključivat će kineske znakove na odjeći. Oni će prodavati velike brandove koji su već dostupni u Rusiji- Nike, Adidas, Fila i O’Neilla. Sportska grupa će iznajmljivati pet trgovina koje će kompaniju koštati više od 6 milijuna dolara godišnje.

Esper Group, moskovska modne konzalting grupa, procjenjuje tržište odjeće na  oko 60 milijardi dolara u 2013, s prodajom koja raste za 16 posto, ovisno o asortimanu. Rusko tržište sportske opreme očekuje 8 milijardi dolara do kraja 2013.

Kina je najveći ruski trgovinski partner. U 2012. trgovinska razmjena između dvije zemlje dostigla je 88 milijardi dolara. U prvoj polovici 2013., razmjena je iznosila 50 milijardi dolara, prema podacima iz ruske federalne carinske službe.

Sportmaster već ima 356 trgovina pod svojim imenom i markom ‘Ostin’, i već je otvorio trgovine daleko na istoku, u Vladivostoku. Sportmaster djeluje u Ukrajini, Kazahstanu, Bjelorusiji, Azerbajdžanu, Kirgistanu, Gruziji, Armeniji, Moldaviji, i Mongoliji.

St. Petersburgški lanac restorana „Two Sticks“, koji nudi kinesku i američku hranu navodno će okušati sreću u jednom od najvećih trgovačkih središta New Yorka- Times Squareu.

Lanac, u vlasništvu Mihaila Teveleva i Evgeny Kadomskya, će otvoriti svoje trgovine u New Yorku nakon što osigura 10 milijuna dolara investicije, od čega će se polovica koristiti za pokrivanje najma u skupom gradskom središtu.

Ginza Project, koji je pokrenulo ruske restorane Mari Vanna i Manon u Sjedinjenim Američkim Državama, procjenjuje da bi ulaganja mogla premašiti 10 milijuna, jer restorani ne bi počeli raditi s profitom najmanje 3 godine.

Brasserie Puškin, koji je također bio smješten u newyorškoj četvrti Midtown, zatvoren je “zbog renoviranja ‘krajem 2012., s obećanjem ponovnog otvaranja rano u 2013., ali još uvijek je zatvoren. Dok je Puškin je skuplji restoran „Two Sticks“ ima kuhinju s nižom cijenom.

Za pitanja o vizama za Rusiju, putovanjima u Rusiju, organizaciji raznih seminara, sajmova i sl. u Rusiji možete se obratiti agenciji Atlantis Travel.

« Vrati se na prethodnu stranicu